Saturday 6 December 2014

MALAM

okay. aku update
entah nape nak update blog malam ni
biasalah mood kalau nak menulis
bila bila boleh datang
tak kira waktu pagi petang siang malam

bila baca balik post post sume
rasa macam semuanya seperti luahan perasaan
bukan nak share apa yang penting ke
lebih kepada ayat puitis
ayat kiasan yang terdetik
tak kira waktu

macam lemah sangat aku ni
ayat sume kemain bergedik
melayan perasaan laa kekonon
tapi sebenarnya entahlahh

aku bukan yang suka mengadu
aku tak suka
aku belum jumpa lagi orang boleh buat
bila aku mengadu dengan dia
aku akan cerita semuanya
cerita sampai macam macam rasa ada
aku boleh nangis, kejap ketawa, kejap serious
kejap ceria, kejap gedik mengada

garisan kita dah nampak
kalis pipih pun kita dah tahu
orang perempuan selalu kalah
yeke?
aku tak kisah pun kalau ade orang baca
atau tak blog aku ni
tak kisah
cerita semua random
tak mention sesapa, tak share siapa punya

tapi bila awak baca
lepas tu terdetik dalam hati
"eh, saya ke?"
humm, untuk awaklah tu maknanya

siapa lagi nak layan kita
perasaan kita, kalau bukan kita?
selamat malam.

harapan:
aku cuma nak spend satu malam, nak ada pillow talk. :)


WOW. YOU READ MINE. THANKS

No comments: